[s. XXI; del ll. punctum 'punxada; punt, pic'] m ANAT ANIM Punt intermig d'opinió capaç de fer que una relació trobi l'èxtasi

16 de jul. 2010

Delicades. M de Millorable

Bueno. Em costa molt "entrar" a les obres de teatre, allò que en diuen la suspensió de la incredulitat, i més encara si es tracta, com és el cas de "Delicades" de T de Teatre, d'una història sense introducció-nus-desenllaç.

L'obra prometia, la veritat, perquè les T de Teatre m'agraden a la tele, tenen un humor afí al meu.Però aquest seguit d'esquetxos no el vaig acabar de pillar. Tret de tres o quatre històries realment bones (en especial el monòleg de la Carme Pla), la resta em vaig deixar força indiferent.

Passats uns dies potser ha millorat una mica la percepció, però no és de les obres de teatre que més m'han agradat ni de bon tros.

La puntuo així: