[s. XXI; del ll. punctum 'punxada; punt, pic'] m ANAT ANIM Punt intermig d'opinió capaç de fer que una relació trobi l'èxtasi

22 de set. 2010

Origen. Que no nos engañen

Jo no sóc amant de pel·lícules de ciència-ficció ni dels efectes especials impressionants, jo més aviat sóc afí a les pel·lícules d'històries senzilles i quotidianes amb personatges reals i propers; però aquest cap de setmana la Marta va aconseguir enredar-me per anar a veure Origen (que no nos engañen, que nos digan la verdad...).

Reconec que em vaig deixar enredar sota la premissa que molta gent ens havia dit que estava bé i que, a més, la resta de la cartellera la teníem ja pràcticament vista.

Al principi em va costar moltíssim situar-me i entendre el fil argumental d'Origen. Vaig trobar-la un pèl llarga i fins i tot en un parell d'ocasions vaig estar a punt de quedar-me fregida a la butaca del cinema. A més, pel meu gust té un final que no acaba de deixar les coses clares, però entenc que enlloc no diu que sigui necessari o indicatiu de qualitat el fet de deixar les coses clares als finals.

Malgrat tot, em van al·lucinar els efectes i els escenaris. Vaig gaudir donant un pas més enllà en la realitat i les seves possibilitats. Va aconseguir mantenir-me encuriosida per veure l'última escena (la trama guanya ritme al seu desenllaç). I reconec que hi deu haver una feinada increïble rere una pel·lícula d'aquestes característiques.

Per tot això, en termes generals, em va agradar, em va impressionar, i em va alimentar la imaginació. Li dono un tres:






I aprofito per a recordar-vos que encara sou a temps d'anar a veure Phillip Morris, ¡Te quiero! :-p

2 comentaris:

Gemma ha dit...

Jo, si mengés xocolatines d'aquestes, n'hi donaria quatre. Sobretot pq la vaig entendre (vaig entrar al cinema pensant que no entendria res), després pq el DiCaprio no em va fer repelús (me n'acostuma a fer)i sobretot pq és entretinguda i té escenes ulissimes, i quan vaig al cone, normalment, vull això, que m'entretenguin i si pot ser que em sorprenguin.
Vaja, que la vida hauria de ser aixo no? per tant, jo li dono quatre galetes maria, que són les de l'esmorzar del cap de setmana.
Una abraçaga

PetitaCriatura ha dit...

Jajaja! Gemma, tu és que ets una mica friki! :-p Petonets!