[s. XXI; del ll. punctum 'punxada; punt, pic'] m ANAT ANIM Punt intermig d'opinió capaç de fer que una relació trobi l'èxtasi

16 de jul. 2010

Delicades. O de quan vas a veure T de Teatre

Quan compres entrades per una obra de T de Teatre ja saps què vas a veure i, sobretot, saps què vols trobar-te. En aquest sentit penso que seria injust esperar-ne més ni menys.

Delicades és una obra, sota el meu parer, dinàmica i viva. Un recull de petites històries -o fins i tot podríem anomenar-les esquetxos- ple de salts en el temps que entrellaça punts surrealistes i alguna interpretació sorprenent.

En resum, vaig riure a llàgrima viva en dos moments puntuals de l'obra i no em vaig avorrir en cap. Vaig trobar a faltar una component de les T de Teatre absent, però em va agradar la incorporació al grup dels dos nois Albert Ribalta i Jordi Rico -gens desconeguts pels seguidors de la serie Jet Lag-. Em va tocar l'ànima alguna història relacionada amb la repressió durant la Guerra Civil.
Vaig trobar-me, ni més ni menys, el què esperava trobar-me.

I per cert, la oportunitat de poder comprar l'entrada per 5 euros -a través d'una oferta pels seguidors de Servicaixa al Facebook- li suma punts al seu favor. Sempre he pensat que el teatre és un dels àmbits culturals més inaccessibles, i el moment actual no acompanya.

Per tot això, aquesta és la meva puntuació