[s. XXI; del ll. punctum 'punxada; punt, pic'] m ANAT ANIM Punt intermig d'opinió capaç de fer que una relació trobi l'èxtasi

15 de jul. 2010

Ismael Serrano. Like a virgin

Vaig anar al concert més empesa pel fanatisme de l'altra M. que pel meu. Tenia ganes de viure l'experiència del meu primer concert d'Ismael amb ella.

Tres hores i mitja de música i històries que em van sorprendre i atrapar. La sorpresa va venir perquè em pensava que després de quatre o cinc cançons ja en tindria prou, però, en canvi, em van passar volant i fins i tot diria que se'm van fer curtes. Vaig caure irremeiablement en la trampa Ismaeliana, fan fervent a la cacera d'un autògraf amb nocturnitat i traïdoria.

Genial, la veritat. Falta veure (tot i que segur que serà així) si el nivell es manté tan alt un cop viscuda "la primera vegada".